Necil Beykont ile İngilizce İş Yazışmaları Atölyesi...

 

BU EĞİTİME HEMEN KAYDOL!

 

İNGİLİZCE İŞ YAZIŞMALARI ATÖLYESİ

Küreselleşen İş Dünyasında doğru ve etkin İngilizce iletişim, artık başarının vazgeçilmez unsurlarından biri haline geldi. Gerek mesajların amaca en uygun biçim ve zamanda verilmesi, gerek tarafların çalışmalarını sürdürürken birbirini net olarak anlaması çok önem taşıyor. Bazen bir tek yazı, rapor, teklif veya sunum, bir şirketin tüm vitrini yerine geçerek çok önemli bir iş bağlantısına karar verilmesine veya reddedilmesine neden olabiliyor. Bu program, iş hayatında İngilizce iletişiminde bulunanların bilmesi gereken iletişim tekniklerini uygulamalı olarak vermeyi amaçlamaktadır.

             Eğitim Kazanımları

•            İş yazışmalarınızı en etkin biçimde yapabilmek,

•            Yazışmalarda en sık yapılan hatalardan kurtulmak,

•            En açık ve özlü bir şekilde yazabilmek,

•            Mesajlarınızı karşı tarafa en ikna edici bir şekilde ulaştırabilmek,

•            Yazışmalarınızda ortaya koyacağınız üslup ile kurumsal ve bireysel kimliğinizi güçlendirmek

               İçerik   :

             İş İngilizcesi İçin Şart Olan Pratik Kurallar

•            İş ortamında kendimizi İngilizce ifade ederken hangi önemli unsurlara dikkat etmemiz gerekiyor?

              İş Yazışmalarını Basitleştirmenin Temel Kuralları

•            Mesajlarımızı en kolay ve en anlaşılır şekilde verebilmek için dikkat etmemiz gereken temel kurallar üzerinde durulacaktır.

              İngilizce Yazışmalarda En Çok Yapılan Hatalar ve Karıştırılan   Kelimeler

•            İş yazışmalarında en çok görülen hatalara örnekler verilerek bu hatalardan kaçınmak için yapılması gerekenler sunulacaktır.

               İş Yazışmalarının “Olmazsa Olmaz”ları

•            En doğru ve en etkin yazışma formatlarına neler bulunur? Bunları nasıl kullanmalıyız? Yazışma içeriklerini oluştururken mutlaka dikkat edilmesi gereken “olmazsa olmaz”lar uygulamalı olarak işlenecektir.

               Başlıca Yazışma Tipleri

•            Aşağıdaki yazışma konularında en uygun terimler ve en uygun cümle yapıları kullanılarak

atölye çalışmaları yapılacaktır:

•            Firma Tanıtımı

•            Teklif isteği / Teklif yanıtı

•            İskonto isteği / İskonto yanıtı

•            İsteğin kısmen kabul edilmesi

•            Bilgi isteğinin teyidi

•            Üretimin başladığını bildirme

•            Sevkiyatın bildirilmesi

•            Teslimattaki gecikmenin bildirilmesi

•            Vadenin uzatılma talebi

•            Ödeme bildirimi

•            Alındığını teyit etme

•            Şikayetler ve şikayetlerin karşılanması

o            Ödeme gecikmesi

o            Teslimattaki gecikme

o            Kalite şikayetleri

o            Ambalaj şikayetleri

o            Eksik mallar

o            Muhasebe yanlışlıkları

            Dış Ticaret Belgelerinde Kullanılan Terimler

•            Kalite ve Garanti bilgisi verme

•            Fiyat teklifine yanıt

•            Ödeme koşullarının bildirilmesi

•            Fiyatlandırmanın bildirilmesi

•            Teslim süresinin bildirilmesi

•            Sipariş verme

•            Sözleşme cümleleri

•            Referans istekleri

•            Olumlu Yanıt / Olumsuz yanıt

•            Adres değişikliği duyurusu

•            Teşekkür Mektubu

•            Randevu talebi / yanıt

•            Kutlama mektupları

•            İyi haber / Kötü haber verme

•            Özür Dileme

•            Dikkat Çekme

              Yazışmanın Etkin ve Mesajın Anlaşılır Olması İçin Yapmamız Gerekenler

•            Tüm çalışmalar uygulamalı olarak ve gerçek vakalardan örnekler sunularak yapılacaktır.

              Katılımcıların Yazışma Sorunları ile İlgili Çalışmalar

------

Necil Beykont’un İstanbul Bahçeşehir Üniversitesi’nde vermekte olduğu Business Communications dersinin içeriğindeki bazı başlıklar aşağıdadır:

•            Communicating in a World of Diversity / Understanding cultural biases and cultural priorities

•            Planning Business Messages

•            Writing Business Messages / Adapting to Your Audience / Choosing Strong Words / Building Credibility / Finding     the Right Tone

•            Completing Business Messages / Evaluating, Editing, and Revising the Work of Others / Designing Multimedia Documents

•            Crafting Messages for Electronic Media

•            Writing Routine and Positive Messages

Writing Negative Messages / Handling and-or Refusing Claims and Requests for Adjustment

•            Writing Persuasive Messages / Developing Marketing and Sales messages

•            Finding, Evaluating, and Processing Information / creating, administering and processing research, applying research results / Identifying Information Gaps

•            Designing Visual Communication / Principles of graphic design; new objective on options for presenting information, concepts, and ideas

•            Planning Reports and Proposals / choosing organizational strategies for proposals

•            Writing Reports and Proposals

•            Completing Reports and Proposals / major components of formal reports and formal proposals

•            Designing Developing and Delivering Oral and Online Presentations / Presentation skills / Handling questions / Dealing with a variety of audience mind-sets and emotional states

/ Adapting to Audience / Arousing Audience Interest”

•            Enhancing Presentations with Slides and Other Visuals

•            Writing Employment Messages and Interviewing for Jobs / Applying and Interviewing

•            Format and Layout of Business Documents

•            Practice in Grammar, Mechanics, and Usage

 

 

 

Eğitmen : Necil Beykont

 

Kadıköy Anadolu Lisesinden sonra Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesinden Lisans ve Yüksek Lisans dereceleri ile mezun oldu. 1983 yılında ABD Indiana Üniversitesinden MBA derecesi aldıktan sonra uluslararası satış, ticaret ve temsilcilik konularında dünyaca tanınmış çok uluslu firmalarda 14 yıl çalıştı. Amerikan-Alman ortaklığı Primary Industries ve daha sonra Mitsui’de Dış Ticaret Yöneticiliği yaptı. Bu çalışma döneminde ABD, Batı Avrupa, Uzak Doğu ve Japonya ile Türk firmaları arasındaki ticari faaliyetleri gerçekleştirerek önemli deneyimler kazandı.

ABD, Avrupa ve Orta Doğu pazarlarındaki 34 ülkede varlık göstermelerine katkıda bulunduğu Türk firmalarında İhracat Müdürü olarak görev yaptı. Bu ülkelerde yaptığı yoğun iş gezilerinde tanıtım, satış, pazarlama, ihale, anlaşma, takip ve problem çözme konularında uluslararası müzakereleri yönetti, dış fuar ve konferans organizasyonlarına liderlik etti.

Yirmi yılı aşkın profesyonel deneyiminin tamamını uluslararası platformlarda edinen Necil Beykont, Bahçeşehir Üniversitesinde Executive MBA ile Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik programlarının, Bilgi Üniversitesinde MBA programının ve Doğuş Üniversitesinde Doktora programının Öğretim Görevlileri arasındadır.

Uluslararası İş Müzakereleri, Dış Ticaret Yönetimi, Stratejik Yönetim, Pazarlama, Tüketici Davranışları, Liderlik, Kurumsal Davranış ve İş İngilizcesi ile İletişim konularında kendi hazırladığı kurumsal eğitim programlarını çeşitli profesyonel gruplara vermektedir.

Hemen her iş sektörünün hızla küreselleşmesi nedeniyle “Uluslararası İş Yapma Becerilerini” geliştirenlerin, rakiplerinin önüne geçmek ve farklılaşmak için daha fazla şansları olduğuna inanmaktadır. Resim yapmayı, karikatür çizmeyi ve tenis oynamayı seven Necil Beykont, bir kız çocuk babasıdır.

 

PROGRAM BİLGİLERİ

ü  Kişi başı eğitim bedeli 1190 TL + KDV'dir.

ü  Katılımcı sayısı 20 kişi ile sınırlıdır.

ü  Aynı firmadan üç kişi ve üzeri katılımcılar için %10 indirim uygulanır.

ü  Program 10:00-17:00 saatleri arasında devam eder.

ü  Eğitim sonunda tüm katılımcılara sertifika verilecektir.       

ü  Eğitim araç gereçleri,  öğle yemeği ve ara ikramlar ücrete dahildir.

ü  Kesin kayıt için kayıt formu doldurulması ve banka dekontu ile birlikte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.

ü  ARTİL, gerektiğinde programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır. Program iptal edildiğinde banka hesaplarımıza yatırılan ücret aynen iade edilir.

ü  Kesin kayıt ve katılımcı formu için 0 216 455 60 60 no'lu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

EĞİTİM KAYIT FORMU

Eğitim Adı(*)
Lütfen bir seçim yapınız.

Adı Soyadı(*)
Lütfen adınızı ve soyadınızı girin

E-mail(*)
Lütfen geçerli bir mail adresi girin...

Cep Telefonu(*)
Geçerli bir telefon numarası girin!

Başında sıfır olmadan telefon numaranızı girin...

Kayıt İşlemini Gerçekleştirenin;

Firma Adı
Lütfen firmanızın ticari ünvanını girin

Firma Adresi
Geçerli bir adres girin...

Telefon Numarası(*)
geçerli bir telefon numarası giriniz

Vergi Dairesi(*)
Lütfen firmanızın kayıtlı olduğu vergi dairesinin ismini girin

Vergi Numarası(*)
sadece rakamlardan oluşan vergi numaranızı girin..

Toplu Kayıt İçin Lütfen Diğer Katılımcıların Bilgilerini Doldurun !

1. Katılımcı Adı Soyadı
Lütfen adınızı ve soyadınızı girin

E-mail
Lütfen geçerli bir mail adresi girin...

Cep Telefonu
Geçerli bir telefon numarası girin!

2. Katılımcı Adı Soyadı
Lütfen adınızı ve soyadınızı girin

E-mail
Lütfen geçerli bir mail adresi girin...

Cep Telefonu
Geçerli bir telefon numarası girin!

3. Katılımcı Adı Soyadı
Lütfen adınızı ve soyadınızı girin

E-mail
Lütfen geçerli bir mail adresi girin...

Cep Telefonu
Geçerli bir telefon numarası girin!

4. Katılımcı Adı Soyadı
Lütfen adınızı ve soyadınızı girin

E-mail
Lütfen geçerli bir mail adresi girin...

Cep Telefonu
Geçerli bir telefon numarası girin!

5. Katılımcı Adı Soyadı
Lütfen adınızı ve soyadınızı girin

E-mail
Lütfen geçerli bir mail adresi girin...

Cep Telefonu
Geçerli bir telefon numarası girin!

Doğrulama Kodunu Giriniz!(*)
Doğrulama Kodunu Giriniz!
Yanlış kod girdiniz, tekrar deneyin...

Eğitime Şimdi Kaydol

EĞİTİMLER

KAYDOLMAK İÇİN TAM ZAMANI...


EĞİTİCİNİN EĞİTİMİ


Eğiticinin Eğitimi

Prof.Dr. İsmet Barutçugil Eğiticinin Eğitimi'ni anlatıyor...

Detaylar
ULUSLARARASI MÜZAKERE BECERİLERİ


Uluslararası Müzakere Becerileri

Necil Beykont Uluslararası Müzakere Becerileri'ni anlatıyor...

Detaylar
SATINALMA VE SATINALMA SÜREÇLERİ


Satınalma ve Satınalma Süreçleri

Metin Çavuşlar Satınalma ve Satınalma Süreçleri'ni anlatıyor...

Detaylar
YÖNETİM BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ


Yönetim Becerilerinin Geliştirilmesi

Prof.Dr. İsmet Barutçugil Yönetim Becerilerinin Geliştirilmesi'ni anlatıyor...

Detaylar
İNGİLİZCE İŞ YAZIŞMALARI ATÖLYESİ


İngilizce İş Yazışmaları Atölyesi

Necil Beykont ile İngilizce İş Yazışmaları Atölyesi...

Detaylar
SÖZLEŞMELER HUKUKU


Sözleşmeler Hukuku

Dr. Sezercan Bektaş  Sözleşmeler Hukuku'nu anlatıyor...

Detaylar